Rootless Tree - Damien Rice

electronic cigarette:

What I want from you is empty your head
我从你空洞的头脑中想到了什么
They say be true, don't stay in your bed
他们说是真的,不要再留在你的床上
We do what we need to be free
我们做的一切就是为什么我们需要获得自由
And it leans on me like a rootless tree
它对于我就像一颗没有根的树木
What I want from us is empty our minds
我从我们空空的头脑想到了什么
We fake the thoughts, and fracture the times
我们欺骗了思想打碎了时光
We go blind when we've needed to see
我们将盲掉当我们需要看一看的时候
And this leans on me, like a rootless...
这些倾向就像一颗没有根的树木
Fuck you, fuck you, fuck you
你滚蛋,你滚蛋,你滚蛋
And all we've been through
我们将思考所有的一切
I said leave it, leave it, leave it
我说离开,离开,离开
There's nothing in you
这里没你什么事
And did you hate me, hate me, hate me,
你讨厌我吗,讨厌我,讨厌我
hate me so good
讨厌我非常好
That you just let me out, let me out, let me out
Of this hell when you're around
你只能让我出去这个地狱,让我出去,让我出去,当你们在我周围
Let me out, let me out, let me out
Hell when you're around
让我出去,让我出去,让我出去,当你们在我周围
Let me out, let me out, let me out
让我出去,让我出去,让我出去
What I want from this
从这里我想到了什么
Is learn to let go
是学会放弃
No not of you
不是你
Of all that's been told
是所有的一切告诉我的
Killers re-invent and believe
杀手创造了并相信
And this leans on me, like a rootless...
这一切于我像无根...

评论

热度(319)