Oceans Deep - Sons Of Day

存档灵魂:

Oceans Deep
情深似海

 

【歌词】

 

Even though the world I'm in
The perfect pitch this way appears
The greatest pressures of my sin don't disappear
即使我的生活,
能够完美呈现。
但那沉重伤感,
始终挥之不去。

Although alive and with how much
The wishing, well I wished for you
Then I look to see myself within it all
活着却茫然若失 ,
希望,我只希望为你,
为你去改变自己。

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen
我对你的爱,
情深似大海奔腾如江河。
陌生人也会,
因为我的真情感动落泪。
哦, 为什么我,
始终看不见我想看到的人。

I'm lost without it seems so true
You left from here from me to you
Well my heart is broken
I'm trying can't you see, can't you see
我的失落难以言表,
你的离开带走了我。
我的心破碎了,
但我还在尝试,难道你看不见,看不见吗?

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen
我对你的爱,
情深似大海奔腾如江河。
陌生人也会,
因为我的真情感动落泪。
哦, 为什么我,
始终看不见我想看到的人。

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen
我对你的爱,
情深似大海奔腾如江河。
陌生人也会,
因为我的真情感动落泪。
哦, 为什么我,
始终看不见我想看到的人。

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen
我对你的爱,
情深似大海奔腾如江河。
陌生人也会,
因为我的真情感动落泪。
哦, 为什么我,
始终看不见我想看到的人。

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen
我对你的爱,
情深似大海奔腾如江河。
陌生人也会,
因为我的真情感动落泪。
哦, 为什么我,
始终看不见我想看到的人。


评论

热度(125)